"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Pazartesi, Nisan 14, 2008

Müjde!

Şu sağ alt taraftaki minik çıkıntılar var ya...
Liçi beni olumlu yönde şaşırtıp durmaya devam ediyor.
Veeeeeee..........yeni yapraklar veriyor!

Sanırım onlar da kızıl doğup sonra yeşile dönecekler.

İki mini yaprağın altındaki üçüncü çıkıntı tahminen bir sonraki yaprak ikilisinin çıkacağı yer olacak. Yani her yaprak kendinden sonrakiyle beraber doğuyor aslında. Ona yakından bakabilsek dördüncü yaprak ikilisinin çıkacağı yeri bile görebiliriz belki. Sonsuza kadar... Kaos teorisinin anlatıldığı kitaplarda detaya yakından baktıkça mikro boyutlarda geneli tekrarladığını gördüğünüz an vardır ya. Yaklaşık öyle bir şey...

Liçi - yeni yapraklar


Bu dizinin ilk yazısı: Bir de litchi var


3 yorum:

  1. Süper! Ne kadar hosuma gidiyor anlatamam, sanki onunla birlikte büyüyoruz biz de :) Cuma günü yagan yagmurla bizim kapinin önündeki bodur bitkilerin pespembe cicek olacak tomurcuklari da patladi ve tam bizim kapinin önündeki agac da ilginctir ayni yagmurdan sonra butun yesil yapraklarini patlatti. Bunlari gün be gün takip ediyor olmanin güzelligini yasiyorum :) Senin heyecanina da ortagim :)

    YanıtlaSil
  2. Demet,
    Yazarken senin ne kadar sevineceğini tahmin ettim :)) Bu bahar oralarda olamadığım için üzgünüm bir taraftan, burada keşfettiğim yeni bitkiler için de mutluyum. Senin yazını aklımdan yazmayı bitirdim, tuşlamaya başladım :))

    YanıtlaSil