"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Pazar, Eylül 27, 2009

Cok kanuni cikolata!

Alpler'in lila inegine mektup yazdim.
"Cikolatadaki sütleri (süt bile degil aslinda, süt tozu) veren inekler gercekten GDO'lu bitkilerle mi besleniyor?
Peki ya soya lesitini? Onun kaynagi da GDO'lu soya mi?
"

diye sordum.

"Bak ben artik pahali mahali, organik cikolata aliyorum. Sen bu yoldan vazgecsen, hepimiz icin daha iyi olmaz mi?"

dedim.

"Cikolatam kanunlara uygundur. Icine kanunun izin verdiklerini koyarim, vermediklerini koymam. Yemlere gelince, süt aldigim hayvan besicisine "neyle besliyorsun sen bu inekleri bakiim?" diye sormam. Ikameti Alpler olsun, yeter. Bosver, sen de bu kadar kafani takma. Yemler GDO'luymus, ne yazar? Süte gecmedigi bilimsel olarak kanitlanmis" demeye getirdi.

Oldu, peki.
Sen kanuni cikolatalarinla devam et yola.
Ben de kendi yoluma.
Kanun namina degil, insaniyet namina...

4 yorum:

  1. aaa sütsüz olduğu kadar küstah da! bunu yapan inek olamaz! öküzü inek sanmışız meğer...

    YanıtlaSil
  2. ah ah...
    kimler para kazanıyor !
    hem de çuvalla.

    YanıtlaSil
  3. kabakmeltemi, nalan
    iste böyle. ama bir o degil tabii ki. muhtemelen diger cikolatacilar da yapiyor ayni seyi. az veya cok. biz bu lila inegi cok severdik de hayalkirikligimiz ondan büyük oldu.

    YanıtlaSil