"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Pazartesi, Şubat 22, 2010

Secmeler -3 'ün basina gelenler

Gecen hafta oglumu rutin olarak her ay ziyaret eden atesle mesgulduk yine. Maalesef bu sirada Jon Kabat-Zinn'in kitabinin iade zamani geldi ve kütüphaneye geri vermek zorunda kaldik. Ilk firsatta kitabi tekrar siparis etmek istiyorum. Ama bunun en erken Haziran ayinda olacagini da öngörüyorum simdiden.

Ücüncü bölümün girisinde özetle su söyleniyordu: Gündelik isler farkindaliga engel degildir. Bulasik yikamak veya arabanin yagini degistirmek, bir Budist manastirinda meditasyona cekilmekten daha az önemli , daha az degerli eylemler degildir.

Aklimizda bulunsun :)

Bizse bu arada farkinda olmak icin pek cok kücük an yakaladik. Bir hastanenin avlusunda, karlar altindaki bir agaca konmus bir karakusu izledik. Her sabah gün dogarken ziyaretimize geldigini farkettik hatta sonra. Ve iki gün önce uyumak üzereyken pencereye isaret edip "ayyyy!" dedi oglum. O uyuduktan sonra farkettim, gökte ay varmis gercekten de. Bunun ertesi gün havanin acik olduguna isaret oldugunu ancak ertesi sabah göge bakinca anladim. Oglumdan daha yavas, ama ögreniyorum gözünü ana acik tutmayi...

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun Evren. Olumsuzluklar hepimizin başına geliyor. Bunlara takılmak yerine hoş anları yakalamanız ne güzel, anılarınız hep güzelliklerle dolu olacak:)

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun umarım çabuk iyileşir oğluş

    YanıtlaSil
  3. gecmis olsun Evren,minik sincap daha iyidir umarim.

    YanıtlaSil
  4. Evren,merhaba. Bir süredir blogunu takip ediyorum ve sayende birçok şeyin farkına vardım / farkındalığım artıyor her geçen gün. Jon Kabat Zinn'ni de senin sayende keşfettim. Senin okuyup kütüphaneye vermek zorunda olduğun kitap Kuraldışı yayınlarından Türkçe'ye çevrilmiş. Ben hemen aldım ve okumaya başladım. Sipariş verip Haziran'dan önce kaldığın yerden devam edip okuyabilesin diye buraya yazmak istedim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Isil, Baris, sagolun.

    Gamli Baykus,
    Tesekkürler. Sevindim birlikte ögrendigimize :) Bugünlerde okuduklarimin yönü degisti biraz, ondan. Araya da bir Türkiye seyahati girecek. Belki orada bulur, tekrar okurum Türkce'sinden.

    YanıtlaSil