"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Çarşamba, Nisan 14, 2010

Geri dönüşüm fikirleri : Rulolardan ev

Tuvalet kağıtlarının (veya kağıt mutfak havlularının veya alüminyum folyoların veya...) rulolarından yapılan sevimli şeylere ve parlak geri dönüşüm fikirlerine bayılıyorum. Derdim ne? Galiba hiç düşünmeden çöpe atıverdiğimiz bir şeyin, bu kadar basitçe dönüştürülebilmesini ve bu kadar çok yönlü kullanılabilmesini seviyorum. Benim için pek anlamlı bir simge :)

Tuvalet kağıdı rulosuyla yapılabilecek şeylere dair bir fikir de Ashley'den. Fikrin aslı da Rengin Efendisi'ne aitmiş.

Sincap da sever diye tahmin ediyor, yapmak için sabırsızlanıyorum. Olur da ruloları  kaplamak için kullanılacak kağıtları da eski dergilerden veya paket kağıtlarından çıkarabilirsem ne hoş olur.

5 yorum:

  1. çok güzel fikirmiş...
    evde rulo toplayıp, çocuklara yaptirmalı...

    YanıtlaSil
  2. bende bayiliyorum bu geridonusum islerine, ne zamandir aklimda rulolardan bilye yuvarlama oyuncagi var birisin biraz bende yapacagim, ashley'ninkilerde cok hostu! bir tane site var boyle cin fikirlerle dolu adresini yollayayim bir ara!

    YanıtlaSil
  3. Ben bu rulolardan Bulut'a oyuncaklar yapiyordum, döndükce optigiyle onu heyecanlandiran, pesinden kosturtan. Artik cok ilgilenmiyor eskisi kadar, kizlarin ve farelerin pesinde ;)) büyüdü mü ne ;))

    YanıtlaSil
  4. Burcu,
    Miniklerin seveceğinden eminim. Ne de şanslılar ayrıca. Böyle bir yoga öğretmenleri var.

    Beste,
    o blog senin blogroll'ünde var değil mi? Sana uğradıkça arada bakıyorum. İlginç şeyler var gerçekten de...

    Ayça,
    bak bu da güzel fikir :) Büyümüş anlaşılan Bulut. Mahallenin yaramazından ne haber? Üzüyor mu Bulut'u yine?

    YanıtlaSil